google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar påpeger naturlov – Uden Relevans

12. feb. 2007

Morfar påpeger naturlov

Når jeg har været i bad og behovet for at se nogenlunde civiliseret ud kommer over mig, går jeg blandt andet i gang med barberingen.

Det foregår med den maskine jeg efter at have dabblet lidt rundt i andre modeller har besluttet skal være den jeg foretrækker. Mit liv er for kort til at barbere med skum og skraber, (men det er nu meget rart når man har folk til det.)

Jeg er rimelig grundig og får fjernet alt skæg, jeg mærker efter, jo den er god nok. MEN! Her er det så at den samme naturlov som gemmer dine sorte sokker i vaskemaskinen med den hvide vask, træder i kraft. Efter at jeg har barberet mig og overplasket mit smukke ansigt med Jean Paul Gaultiers Le Homme, finder jeg ALTID et sted jeg har glemt! HVER evig eneste gang selv om jeg LIGE har mærket efter overalt.

7 kommentarer:

kkk sagde ...

Det er akkurat en naturlov. Jeg kender den alt for godt, sådan er det bare. Det er blevet moderne med permanent hårfjerning i ansigtet, det var måske noget at overveje. Med mindre samme naturlov gør sig gældende her ...

Uden Relevans sagde ...

Selvfølgelig gør den det :o)

Suzy Q sagde ...

sjovt at du og jeg beskriver NÆSTEN samme naturlov, på samme dag.

Anonym sagde ...

jeg er skrabermennesker og er alligevel offer for det du beskriver, kære morfar. Kan du ikke gøre noget ved det?

Uden Relevans sagde ...

Milos Stem på mig som verdenshersker og jeg lover at vi kommer den slags til livs.

Anonym sagde ...

Rigtige mænd har skæg. Kun kvinder, metro- og homoseksuelle er glatte i fjæset.

Uden Relevans sagde ...

Well jeg har røvskæg det tæller vel for noget?? :D

Send en kommentar