google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Post # 500 – Uden Relevans

18. dec. 2006

Post # 500

Jeg læste i en gratisavis her den anden dag at noget der hedder "blogs" og "Blogging" bliver det helt store modefænomen i 2007.

Så nu vil jeg gerne vide hvor man kan købe sådan en? Er der nogen der ved hvad de koster og hvad det handler om?

Er der nogle specielle krav for at få sådan en? (For eksempel SKAL man eje en ferrari for at kunne købe en ferrari Enzo model).

Hvis der er nogen der kan hjælpe kan i bare smide en kommentar i kommentarfeltet.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror nok man købe en blog på TV2s hjermmeside. Hvad den koster ved jeg ikke, men det kan du sikkert selv finde ud af.

Gittes mono- og dialoger sagde ...

Hvordan med en blokvogn, Morfar? ;-)

GitteC

Uden Relevans sagde ...

AH ja tak! Det vil jeg gøre.

EN blogvogn :o) Kan jeg så få en Enzo? :o)

Anonym sagde ...

Hæhæhæ :)

Anonym sagde ...

Jeg har ikke den ringeste idé om hvad det er eller hvor man får fat i en sådan .. men når du finder ud af det, kunne du måske sende mig lidt post? for jeg MÅ da også bare have sådan en :)

Anonym sagde ...

Det hotteste i 2007? Så må jeg være meget med på "blog"bølgen, for jeg har hørt om noget der hedder Wordpress (prøv google). Det er vist nok noget med at man kan skrive nogle seriøse kommentarer som så bliver bragt på Internettet, eller noget i den stil.

Jeg tror nu ikke det bliver særlig populært. Der er da ingen som gider at sidde og skrive til ukendte mennesker, med mindre de keder sig totalt meget (hint: intet liv - altså ikke i bogstavlig forstand, for så kan man jo ikke bruge en computer).
Det bliver et flop uden lige, og en masse mennsker kommer til at miste mange, mange penge.

Nemli'

Uden Relevans sagde ...

NEmli

Send en kommentar