google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar takker for hjælpen – Uden Relevans

1. jun. 2006

Morfar takker for hjælpen


Hmm det var ikke mange reaktioner der kom på sidste indlæg. Tak for hjælpen gutter og gutinder! :)

Heldigvis har jeg et par real life venner som jeg har talt arbejdssituationen igennem med og holdningen er den samme. Jeg skal forklare tingens tilstand mht mor til de implicerede chefer og hvis mobningen fortsætter så må jeg gå højere op i systemet ( Der er jo chefer nok at gå til :) ).

Morfar på vej på arbejde igen

3 kommentarer:

Grith sagde ...

Morfar: Du kan jo altid tage Otto med, det skal nok give em´hell:-)
Ellers gør det selv....Find dig ikke i noget, det er livet sgu´for kort til:-)!!!

Uden Relevans sagde ...

Yepsen det er derfor billedet af "Onkel Sid" er med...

Hunløven sagde ...

Da jeg selv har været udsat mobning på arbejdspladsen, og lod det foregå så lang tid at jeg blev syg af det. Ja så er jeg jo nok ikke den bedste til at give råd.
Men lyt til dine RL venner, og sig fra også overfor dem som mobber.

Send en kommentar