google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar skriver brev til Kulturministeriet – Uden Relevans

24. jun. 2006

Morfar skriver brev til Kulturministeriet

Kære Kulturministerium

Som i nok ved er jeres kulturmedister den småfascistoide Brian ”Lad de fattige arbejde for 23 kr i timen” Mikkelsen jo alvorligt syg.

Jeg har læst at i har ryddet hans kalender! Stakkels Brian ingen rejemadder i Grøften med Johnny Reimar og værst af alt ingen VM finale i fodbold.

Her tænkte jeg på at i må jo ligge inde med billetterne til finalen, og da jeg ved at Kulturmedister Brian ikke er bleg for at bruge af skatteydernes penge så har han inviteret sin sure kone og ungerne med.

Summa summarum i har fire billetter som kulturBrian ikke får brugt da han jo er syg. Jeg har fri den dag og jeg er sikker på at kæresten og jeg sagtens kan tage til Berlin for at se kampen, og vi kan sagtens finde et par homies at tage med så de sidste to billetter heller ikke går til spilde.

Så send venligst billetterne til

Og her følger så adressen

Hvad siger i rødder? Er den i skabet eller hvad???

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hahaha
coooool
Ingen grund til at spilde en investering

Jegmig sagde ...

Hvad!!!??!! Berlin!! For at se fodbold??!!!??! Dumådaikkeværerigtigklog! Nå!

Dér!

Send en kommentar