google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ode til min underbo – Uden Relevans

7. nov. 2005

Ode til min underbo

Jeg tror aldrig at jeg bliver haiku mester, men alle skal jo starte et sted, og hvorfor så ikke med noget jordnært? Noget der ligger lige til højrebenet som et straffespark ved en EM kvartfinale i 84.. eh.. det var vist et dårligt exempel. Men here we go frisk fra leveren, en lille lækker mynte som Gintberg ville have haft sagt det, hvis han stadig levede.. eh... nå nej det er kun hans humor der er afgået ved døden.!


Karsten din fnatskovl

Giv mig adgang til dit hjem

Eller dø i svovl

I det sindssyge tilfælde at Karsten læser med her, skal jeg lige disclaime og fortælle at han ikke er en fnatskovl, men han kunne godt vise lidt mere flexibilitet...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Ulla sagde ...

Måske er han en narfraggel så?

Uden Relevans sagde ...

Så bliver det jo ikk Haiku :)snotskovl måske...?

Ulla sagde ...

Nårh nej... Min fejl... Men jeg kan nu godt lide udtrykket...

Uden Relevans sagde ...

Hvilket et af dem ==?? Snotskovl narfraggel? eller fnatskovl?

Send en kommentar