google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar er færdig...drænet udmattet og tom for energi – Uden Relevans

10. nov. 2005

Morfar er færdig...drænet udmattet og tom for energi

Jeg må sige at det gik over al forventning, jeg fik sagt hvad jeg ville og den rare mand fik også fortalt en masse godt om firmaet, vi grinede og talte i en halv time.

Jeg er lige kommet hjem og nu er jeg bare færdig... utroligt at det kan tage sådan på en.

Da jeg gik sagde jeg " vi ses forhåbentlig snart igen" hvortil manden svarede, "ja det regner jeg da med", måske en lille fortalelse?? Jeg håber på at være gået videre til næste runde, får et svar onsdag torsdag stykker...

Tak for støtten børnlille! og X videre!

Morfar

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Hehe gamle, man kan faktisk blive meget udmattet af at bruge mental energi i læssevis.
Men seriøst: I forhold til kollegaen ser jeg også to muligheder. Den ene er den med stien og overbærenhed. Den anden, som jeg nok ville vælge er en "kammeratlig samtale". Her kunne du så gå lidt i du-stilling og spørge ind til kollegaen og fortælle hvordan du oplever hende. Altså holde bolden på din banehalvdel samtidigt med at du fortæller hende at det ikke er godt nok det hun har gang i.
Men vid at kvinder kan være pissenærtagende, især kvinder der gør som hun. Det er noget med lavt selvværd og noget med at hun er så optaget af sig selv og sin egen måde at se verden på at hun ikke fatter at andre/du ser et problem i hendes væremåde. Måske vil hun måske i virkeligheden blive glad for at få en melding? Be gentle!
Held og lykke med job-samtale-showet!

LR. c",)

Suzy Q sagde ...

Det lyder godt nok lovende med den dér lille fortalelse.. ;)
Og det ER bare så drænende at være "på" - godt gået gamle dreng!

Suzy

Grith sagde ...

Hey morfar - jeg tror de er helt vilde med dig:-)

Mie sagde ...

Jeg syn's bare det er fejt at holde os alle hen i uvished helt indtil omsdag/torsdag......

Suk!
M

Send en kommentar