google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En mandlig haveblogger fuld af testosteron taler ud – Uden Relevans

30. jun. 2013

En mandlig haveblogger fuld af testosteron taler ud

I dag var jeg i et større dansk byggemarked for at fouragere hjælpemidler til bekæmpelse af ukrudt. Undervejs impulskøbte jeg en excentersliber, fordi sådan en må man have.

Til 138 kroner, så man kan nok regne ud at det ikke er verdens bedste excentersliber. Servicen i butikken var heller ikke verdens bedste. De undlod nemlig at gøre mig opmærxom på at skiver til excentersliberen er extraudstyr. Så dem fik jeg ikke med.

Det svarer vel til at sælge en bil uden hjul, eller en cykel uden saddel.

Vidste du for øvrigt at der kun er TRE forskellige koncerner i Danmark, der har med byggemarkeder at gøre? De tre koncerne dækker alle danske brands, så de har et luksus byggemarked og et discount.

Dette betyder også at de sælger stort set de samme ting, dog til meget forskellige priser.

I morgen skal jeg så i et ANDET byggemarked for at købe skiver til min nye excentersliber.


3 kommentarer:

Husmoder sagde ...

hvad med en smule namedropping?

Uden Relevans sagde ...

JAmen selvfølgelig.

Det var i Jem og Fix at jeg fik så elendig service.

Husmoder sagde ...

Tak. Og hvor er det egentlig vildt, at der kun er 3 spillere på det markede..

Send en kommentar