google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Mit postbud hedder Katrine og hun er dum som snot – Uden Relevans

26. apr. 2007

Mit postbud hedder Katrine og hun er dum som snot

Svenskerne det kære folkeslag du ved dem med verdens største slagskib Gustav Vasa der ikke var vandtæt, dem der spiller ishockey når de ikke vandrer rundt på kajen i Helsingør iført deres lands vemodige nationaldragt, Langt hår og guldøl.

Ja undskyld den flamboyante indledning, men mine besøgstal er dalende og jeg er nødt til at smøre lidt tykt på for at få nogle læsere.

Nåmmen svenskerne, vort broderfolk de har lavet et firma der skal tage kampen op mod Lortepostdanmark et postombringningsfirma ved navh Shitty Mail....eh City Mail.

Fire gange har de efterladt små fedtede "post-it"-noter på hoveddøren med besked om at de ikke kan komme ind i opgangen. Fire gange har jeg ringet til Katrine som vort postbud her i distriktet hedder og indtalt hvordan hun får fat i en nøgle.

Jeg har sågar gået den ekstra mil og sendt et elektronisk brev med udførlige instruktioner.

Det er endnu ikke lykkedes dem at følge disse, måske skal jeg bruge babelfish og oversætte til svensk??

0 kommentarer:

Send en kommentar