google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hold kæft det er mærkeligt! – Uden Relevans

15. dec. 2005

Hold kæft det er mærkeligt!

Jeg bestilte en masse gejl til mit "neverending story" aka mit badeværelse, da min elmand var der igår og rent faktisk lavede noget og der er udsigt til at en VVS-dude kommer indenfor en uges tid.

Jeg bestiller på "spotpris-vvs" hjemmeside og de leverer idag dagen efter, da jeg så kommer bange, træt og sulten hjem fra arbejde ser jeg at fragtmanden som aftalt har stilt tingene på reposen, istedet for at lade dem flyde udenfor i regnen, på nær en ting, som heldigvis var dækket i plast, den gad han enten ikke at slæbe eller også kom det med en anden fragt dude...

Anyway her kommer pointen.

En af kasserne var åbnet! hvor sygt er det...en af mine psykotiske naboer har simpelthen åbnet min kasse for at se om der var noget de kunne bruge! Hold kæft det er mærkeligt!

2 kommentarer:

Ulla sagde ...

Måske ville de bare tjekke om det var en bombe?

Suzy Q sagde ...

eller marcipan?

Mmmmm.... marcipan...

Send en kommentar