google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det må vi have en procedure for! – Uden Relevans

20. sep. 2005

Det må vi have en procedure for!

På min arbejdsplads er der regler for hvordan og hvornår man kan søge fri. Hvilket er fuldt forståeligt, da det er meget rart for "The Man" ( School of Rock) at vide hvornår "sultens slavehær" ( Karl Marx: Das Kapitalismus) gerne vil dangdere den...

Vi stod så fire gutter der gerne ville til Guds Eget Land ( Shu bi Dua). for at se NFL Store negere der løber ind i hinanden mens hvide mænd kaster bolde til andre mindre negere. Så jeg beder om fri. Nu har NFL holdene det ligesom "The Man" de vil gerne planlægge så derfor sælger de billetterne to måneder før kampen.

Så da jeg spurgte om fri var svaret "Send en ansøgning". Det gjorde jeg den 27/7, men den 1/8 kunne jeg godt se at det ville være dumt at sidde med flybilletter, NFL-billetter osv osv og så ikke få fri, men jeg kunne ikke få et svar. Så jeg annullerede min ferieansøgning TROEDE JEG! For her den anden dag fik jeg at vide at jeg GODT kunne få fri. 16/9 så det tog dem SEKS uger at finde ud af...Nu står jeg så og har ingen flybillet og ingen NFL billet så jeg ville gerne annulere min ferie igen...

Men det er vist et større problem, så nu skal firmaet til at lave en procedure for annulering af ferieønsker!!! ( Jeg dør af grin).

0 kommentarer:

Send en kommentar