google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tag det lige med et gran salt ikk? – Uden Relevans

18. jun. 2007

Tag det lige med et gran salt ikk?

Endnu en gang rystes man i sin grundvold, svigtet, efterladt alene tilbage af egoistiske menneskers selvcentrerede forædderi.

Det er jo ikke første gang at det sker, der er en uhyggelig forudsigelighed i sammenhængen mellem dårligt vejr og forræddernes no show.

Det lader til at kombinationen af udsalg = Mange mange tilbudsaviser og regnvejr har fået min lokale avisperker til at kapitulere.

Her står man så med en fridag på hånden og det helt store udsalg og ingen kataloger.

Damm you Avisperker! I needed those catalogs!

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Thank you comment spam robot! :o)

Anonym sagde ...

Så brug dog nettet! Alle varehuse og indkøbscentre har brochurer liggende online.

Sallings katalog

Suzy Q sagde ...

Mofling.. Snup en dejlig fridag i Fields. Ta' en spadsuertæer rundt i centeret og køw lige hvad du har lyst til. Du må godt.

Uden Relevans sagde ...

Tak skal du have Ruprect, indernedded.

Suzy, Jeg beder dem bare om at sende regningen til dig og sukkermåsen?

Anonym sagde ...

Hvis du får fat i ham, så bed lige hans kollega, postperkeren, om at komme med min nye telefon NU!!!

Uden Relevans sagde ...

Holme Det skal jeg nok!

Er der bare antydningen af regn får jeg ingen reklamer.

Gratisavisen 24timer? Den har jeg ikke fået i over en måned nu, ikke fordi det er det store tab.

Maria sagde ...

Jeg var lige ved at måtte lade livet i dag, da den lokale avisvietnameser kom drønende på sin larmende scooter, som også ser vældig praktisk ud, når man skal køre 1½ meter, stoppe op, stå af, smide 120 kg. SØNDAGSAVISER og reklamer i brevsprækker, stå op, gasse op, køre 1½ meter, stå af, smide...etc.;

Højere moral til avis- og reklameuddelere ! PRONTO ! :-)

Uden Relevans sagde ...

Ja nogen burde gøre noget :o)

Send en kommentar