google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dovenskab? Nej jeg sparer blot paa kraefterne! – Uden Relevans

22. jun. 2007

Dovenskab? Nej jeg sparer blot paa kraefterne!

Der er en million gode undskyldninger og gode argumenter for at frekeventere den lokale fødevarepusher i automobilet, man bliver ikke gennemblødt, der er plads til større og flere indkøb ja lige bortset fra at det er umuligt at finde en parkeringsplads og at de indkøbte fødevarer, choktilbud, og impulskøb også skal slæbes gennem regnen ud til det ventende automobil der holder 600 meter fra forretningen.

Det er ufatteligt hvad sådan en bil gør ved mig ja og mange andre faktisk.

"uuh det regner udenfor, jeg må hellere tage bilen." (To dråber i minuttet).

Men jeg må da sige at med de snarligt kommende takststigninger fra Movia og andre trafikpushere så er det ligefør det er billigere at tage bilen end at betale 19 kroner for at køre 1½ kilometer.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, og hvis nu man undgår de der paparazzier der lurer i deres varebiler, bag deres tonede ruder, så er det faktisk billigere ;o)

Uden Relevans sagde ...

Ak ja Dag nabbit med dem!

Send en kommentar