google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); 1000 maader at vaere en so paa – Uden Relevans

6. jun. 2007

1000 maader at vaere en so paa

Jeg har jo som den trofaste hvæser ved ( ikke fordi jeg har så mange læsere mere, må være blevet røvssyg på mine gamle dage) en pladebutik på indernedded, en gang i mellem sker det at en eller anden tåbe bider på og køber noget af det skrammel...eh de fine sager jeg falbyder.

Derfor skal jeg på posthuset, og da mit lokale posthus jo ligger i Angmarsallik eller deromkring (sådan føles det ihvertfald) er jeg tvunget til at gå ned til en af de lokale fødevarepushere der også dublerer som postindleveringssted.

Damen i buret forlanger 32 kroner for at sende en fedtet single i en papæske til England, jeg korrigerer, "Storbrev 24 kroner som det plejer" , men NEJ... for den her emsige lille skrankepave, denne lommeHitler kan ikke få æsken igennem en papdims og derfor er det et "maxibrev" der koster 32.

Jeg argumenterer (mest for princippets skyld) "Jamen æsken skal jo ikke igennem en DANSK brevsprække jeg sender brevet til ENGLAND! "

Men Der Führer er ligeglad, hun kan ikke få det igennem sin papskabelon, altså skal jeg betale 8 kroner mere.

Karmapolitiet har nummeret på din røv Søster Dum.

0 kommentarer:

Send en kommentar