google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); ER det kun mig der undrer mig over det her? – Uden Relevans

3. aug. 2013

ER det kun mig der undrer mig over det her?

Jeg kører en del med bus, dels fordi jeg ikke gider at cykle og dels fordi min arbejdsplads ligger i Langtbortistan.

Tit når jeg sidder der på egoistsædet forrest i bussen, ser jeg det samme syn og undres dybt.

Du må lige fortælle mig om du har en forklaring.

Det jeg ser er pensionister i elektriske kørestole, midt på kørebanen! Altså ikke knallerter ikke motorcykler, men de små lydløse handicapscootere, fræsende med 45 kmt MIDT på kørebanen, gerne i midten af to vejbaner.

Måske tænker de "Jamen jeg har jo allerede et ben i graven, lad mig dog give mine arvinger en tidlig julegave ved at køre rundt her midt på kørebanen." Hvis de så bare havde hjelm på eller noget, men næe nej, enten et hårnet (hvis det er kvinder) eller en fedtet kasket, hvis det er en mand.

Hva faen foregår der?!

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Griner højt :)
DET forstår jeg nemlig heller ik, de hører i hvert fald til inde på fortovet
Utroligt at der ikke sker flere ulykker på den bekostning

Uden Relevans sagde ...

Det er som om at de er ligeglade. "Sinker jeg trafikken for 300 mennesker? I dont give a damm".

wildskud sagde ...

De er opvokset i en tid hvor det var krævet, at verden stod stille mens de gamle fartede forbi. Og da der ikke er nogen der rejser sig for dem i bussen længere, må de jo ty til andre midler for at gøre opmærksomme på deres eksistens.

Send en kommentar