google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars uskrevne mobil-lov – Uden Relevans

31. jul. 2006

Morfars uskrevne mobil-lov

1: Når du har allermest brug for din telefon, er den enten uden for dækning eller lige løbet tør for strøm

2: Når du venter en vigtig opringning ringer telefonen altid mens du er på toilettet, medmindre du har taget telefonen med derud, i det tilfælde ringer den ikke.

3: Det samme gør sig gældende hvis du er i bad, har du telefonen inden for rækkevidde ringer den ikke, har du ikke så klimter den løs.

4: Hvis du beslutter dig for at du ikke lige gider slæbe den med ned i den lokale fødevarepusher fordi du kun lige skal være væk i fem minutter, er der 100% sandsynlighed for at din mest snakkesaglige ven/veninde har haft ringet og at du nu hænger på at ringe tilbage.

5: Hvis du har medbragt mobilen til butikken ringer den mens du er ved at flå dankortet gennem terminalen, ikke før ikke efter.


6: Skriver du en sms som du selv mener giver 100% mening kan du være sikker på at modtageren enten intet fatter eller harmdirrende ringer dig op og spørger hvad fanden du har gang i.

7: Benyt altid din mobil når du er fuld, det kommer der kun gode og konstruktive ting ud af.

8: Ja den ovenover var ironisk.

Tilføjelser er velkomne.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du kører på cykel og hører høj musik, er det helt sikkert du taber den. Og dit dankort, så du ikke kan skaffe en ny.

I uheld overgår jeg alle! Alle!

Uden Relevans sagde ...

Hehehe And!

Anonym sagde ...

Eller - du har telefonen på lydløs fordi det skal den være på job, og glemmer det. På telefonen ligger der så massevis af beskeder fra folk som endnu en gang ikke kan få dig i tale med det samme. Mine venner mener ikke jeg burde have mobil... :)

Uden Relevans sagde ...

Maria kender det alt for godt.

Ulla sagde ...

Lige for at få det på det rene. Du tager din mobil med på toilettet, ja? Hvad havde du tænkt dig at gøre når den så ringer? Tage den? Toiletrumklang er - skal vi sige - temmelig afslørende, det er bare min opfattelse... Og nu ved jeg så at du har en 3-telefon, hvilket kun gør situationen endnu mere pikant.

Årets Brandert sagde ...

Lad være med at tage den, når du står og pisser mens du er stiv og i byen...

Man taber den bare.

Ydermere, hvis sætningen "vækkede jeg dig?" bliver ytret, så har man ALTID vækket modparten.

Uden Relevans sagde ...

Ulla yepsen jeg slæber den med på lokum.

ÅB: Nyhavn er også et dårligt sted for en mobil, eller rettere vandet I Nyhavn :-).

Anonym sagde ...

Det er i øvrigt heller ikke nogen specielt god ide, at opbevare mobilen i en brystlomme, hvis man befinder sig i nærheden af beholdere indeholdende flydende og/eller ildelugtende substanser.

Er man i handymanhumør og kravlet i højderne, er det en meget dårlig ide, at have mobilen i samme lomme, som man har værktøj.

Suzy Q sagde ...

Jeg sidder og stirrer på mobilen hele dagen, den siger ikke en lyd. Jeg går ud og henter kaffe i 2 min(!) og når jeg kommer tilbage bliver jeg mødt med kolleger der slår opgivende ud med armene: "Hvor har du VÆRET!? Din mobil har ringet og ringet og ringet!!!"

Suk.

Uden Relevans sagde ...

Nemlig Sussi Ku

Send en kommentar