google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Lorteposen part II – Uden Relevans

16. okt. 2014

Lorteposen part II

Dette er internetweblog nummer 1.300

Holy cow mand!

Hvis jeg nu så ud som Singleton eller Rumfrø havde jeg forlængst fået udgivet mit shit hos Lindhardt og Ringhof, eller måske hvis ikke jeg var sårn en pussy omkring min superhemmelige identitet eller måske hvis jeg havde skyggen af talent.

Sjovt nok har jeg forskellige navne på de forskellige emailadresser jeg benytter, så ingen kan være sikker på hvad jeg egentlig hedder, oh well paranoia så det støjer.

I dag skal det igen handle om lorteposer for det lader til at det nu er knapt så in at tage posen med hjem, eller dumpe den i nærmeste container, det er mere oppe i tiden at lade hunden skide, samle det op og så dumpe posen...

WTF?? Altså hvorfor så samle det op in the first place? Medmindre man tænder på at rage på sin hunds varme bæ?

Overalt jeg kommer disse dage ligger de der små klamme poser med poo og det er bare ikke i orden.

5 kommentarer:

Kenni sagde ...

Nu handler det jo mest om indholdet og ikke så meget om formen. Det plejer jeg i hvertfald selv, at bilde mig ind. Selvom at det ofte bliver set omvendt på det i dag.

Anonym sagde ...

Hvad... Har Morfar´en nu ikke noget talent?

Men masser af noia åbenbart ...

selected-scenes sagde ...

Åh, bare lad være - vi ved ALLESAMMEN, hvem du er :0)

Anonym sagde ...

Ja miss Lars Q (for Thomas)- the dirty dancer . det ved vi godt. Mænd kan også være nogle kællinger.

Anonym sagde ...

Og kvinder kan være nogle klamme stoddere (jvf. Søs og Kirsten).

Send en kommentar