google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Otte om Undertegnede – Uden Relevans

10. jul. 2007

Otte om Undertegnede

Otte om Undertegnede
Tagget af Maria sheeesh Goddammit!

1 Jamen jeg ved da ikke hvorfor jeg har en blog mere på engelsk...jeg har faktisk skrevet på den idag...for første gang.

3 Jeg er påholdende, vedholdende, pågående, tager ikke nej for et svar stædig med andre ord.

2 Jo selvfølgelig er det frustrerende at gå til den ene jobsamtale efter den anden og få at vide at jeg er "En SUPER-interesant profil, der bare ikke passer ind lige nu."

7 Nej jeg synes ikke jeg sidder fast i 80érne selv om jeg hører masser af Martin Hall, Cure, Smashing Pumpkins, Dead Kennedys og den slags.

5 Nogengange fanger jeg mig selv i at tænke ting som, "Jeg kan lige ringe til de gamle og høre hvordan man laver Forloren Hare for det har jeg ikke spist i årevis, indtil jeg kommer på tanke om at de er døde".

6 har jeg lige slettet for den blev FOR personlig

6igen Jeg er A-menneske står op når uret ringer og er god til det.

8 Jeg savner at verden bliver mere naiv igen som den var i 50érne, "Nej hør! Sikke dog en fin Cykel De har der!" "Ja den har jeg netop prokureret nede på Gl. Kongevej skal jeg sige Dem!.""Det var da mægtigt! sådan en vil jeg også have! tak for hjælpen!" "Åh jeg be´r"-agtigt.

Jeg tagger: Ikke nogen det må være nok nu!

4 kommentarer:

Nynne sagde ...

Jeg blev også tagget af Maria og tagger ikke videre. Mig og Dig Morfar - vi er toppen af fødekæden.

Uden Relevans sagde ...

Nynne, det er nemlig sådan det er!

Blomkvist sagde ...

Ved du hva moffe... den der 50'er naivitet ... den går jeg også og drømmer om :-/

Maria sagde ...

Ja, I to er eliten af fødekæden ! Intet mindre ! :-)

Send en kommentar