google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar bringer dagens gode nyhed – Uden Relevans

21. jul. 2007

Morfar bringer dagens gode nyhed

En større dagsrejse til landet på den anden side af den nedgående sol, for nu at citere Elveren Teodor fra "Tjenesten" nå....men altså belønningen ligger og venter denne på den anden side af denne dagsrejse til det "lokale" posthus.

En sixpack med DVDér med verdens sjoveste komiker Eddie Izzard!!! Spørgsmålet er om jeg ikke bare skal hanke op i en kasse med øl og storme Q´s domicil med disse effekter, hvis hun da ikke ER taget på ferie :o).

Anyway ønsk mig held og lykke på min tur gennem storbyjunglen, jeg har pakket tornysteret med vandflasker, myggebalsam og beskøjter, slebet min machete og snøret mine vandrestøvler.

4 kommentarer:

Årets Brandert sagde ...

Årh ja lige....Jeg elsker Izzard..!

Han er jo så vild.

Uden Relevans sagde ...

Jeg købte boksen på Ebay for 260 kroner inklusiv porto...det er superbilligt.

Anonym sagde ...

Must...have...box...set! Manden er jo forrygende genial

Uden Relevans sagde ...

Jamen gå til Ebay.co.uk søg efter Eddie Izzard og du kan få et for 18.95 pund plus porto.

Send en kommentar