google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jamen det doer man sgu da af!!! – Uden Relevans

31. jul. 2007

Jamen det doer man sgu da af!!!

Eller "Hvordan man stempler spinaten ned bagfra med to fødder i knæhøjde".

Jeg har en veninde der hedder Chris, for nyligt havde vi en aftale om at vi endelig skulle ses efter at der var gået en evighed siden sidst.

Dagen før får jeg så en sms-besked, " Sorry min ven, jeg er blevet indlagt på Hospitalet"

Det var så ikke lige en undskyldning jeg havde hørt sådan i almen brug før, så da jeg dagen efter får en ny sms, "Du kan jo komme og besøge mig på hospitalet??" Går det op for mig at det ikke var nogen joke.

Så jeg ringer til Chris og hører, "Hvaeh hvad fejler du junior??"

Chris, "Jamen det er Tuberkulose"

Mig " Jamen det dør man sgu da af!!!"

Virkeligt taktfuldt Morfar godt skuldret!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ikke så godt, morfar. Her overvejer vi at fratrække 1 point. Tsk,tsk...

Anonym sagde ...

Det var fandeme godt at hun ikke havde en sygdom som ikke kan helbredes.
Hvordan var reaktionen?

Anonym sagde ...

Ja, jeg kan da næsten heller ikke lige forestille mig, hvad man siger til sådan en kommentar..? Tog hun den faktuelle overskuds-kasket på og roligt forklarede fortvivlede dig, at "jow, det engang var en meget dødelig sygdom, men som nu kan helbredes".. eller brød hun bare sammen..
Afslog du så hendes invitation til at besøge hende med et "Ellers tak, det skal jeg ikke nyde noget af?"
Jeg kender alt for godt det med at vende ordene forkert og først høre det, når de er drønet ud af munden.. Men du blev jo bare bekymret og chokkeret..
Godt venne-tegn!

Uden Relevans sagde ...

Lupo jamen!

Holme: hun grinede og sagde "jo men nu er det jo ikke 1880 længere"

Sylejma: Jeg er måske lidt for spontan indimellem :o)

Anonym sagde ...

Ok, Du beholder dit point, fordi du har besøgt hende ;)

Anonym sagde ...

Og hun (veninden)får point for overskudskommentar! Hun kender dig vist..

Uden Relevans sagde ...

Tak Lupo!

Ja Sylejma vi er homies of old.

Send en kommentar