google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En grov og racistisk joke der intet gør for at fremme integration eller noget som helst andet – Uden Relevans

7. jul. 2007

En grov og racistisk joke der intet gør for at fremme integration eller noget som helst andet

Ja jeg må hellere advare sarte sjæle og andre følsomme væsener.

Nu er jeg jo omtrent lige så recistisk og højreorienteret som en blanding af Che Guevara og Fidel Castro så derfor føler jeg godt at jeg kan viderebringe denne joke, der fik mig til at skraldgrine igår.

Igen: Disclaimer: Det er en joke!

"Hvad er definitionen på blandede følelser??"

"At se en perker køre ud over Møns Klint med 120 kmt

I en fyldt ØLBIL!!!"

:o)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ku' ha' skrevet "svensker" i stedet for - så var der ikke én, der havde løftet et øjenbryn.

Der står en grændene mand ved færgelejet i Helsingør. En forbipasserende spø'r manden, hvad han dog er så ked af..
#1: Min splitternye bus trillede i havnen, mens jeg lige var ovre på toliettet!
#2: Nåja, men var den ikke forsikret?
#1: Jo, men der var 32 svenskere med i bussen!!
#2: Skidt da med dem, dem er der da ikke nogen der savner.
#1: Nej, men der var plads 75!!

Uden Relevans sagde ...

Hehehe Den har jeg hørt før Uffe :o)

Anonym sagde ...

Er det ikke sjovt, som dine forbehold fylder mere end selv joken?

Send en kommentar