google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det handler om at sparke døren ind og slå dem ihjel! – Uden Relevans

4. jul. 2007

Det handler om at sparke døren ind og slå dem ihjel!

Der er de dersens jobsamtaler, hvor jeg er ved at skide i bukserne, jeg ligger søvnløs hele natten og skiftevis er tørstig og skal pisse indtil klokken er så mange at jeg til sidst falder i en drømmeløs søvn og vågner med et sæt fordi vækkeuret bamler.

Så er der de der, hvor jeg ved at jeg ikke får jobbet, men bare bruger samtalen som træning til en dag det virkelig gælder, jeg tror det er med jobsamtaler som med sex, jo mere man øver sig jo bedre bliver man til det.

Så jeg troppede op i "Nordsjælland et sted" og fik fyret den bemærkning af jeg bruger som overskrift, og de var behørigt imponerede, men de fandt også at jeg ikke passede ind i den niche de skulle bruge, (hvilket jeg jo godt vidste).

De beholdt mine data og opfordrede mig til at "ringe ind i mellem og høre om der var noget ledigt, for de ville virkelig gerne have mig i deres organisation".

Det er et skulderklap i min bog.

Det var den samtale jeg var lovet i et tidligere indlæg, så nu bliver der ikke spundet mere på den ende.

Jeg har stadig tre andre ansøgninger ude og skal til samtale igen snart, et sted jeg vil passe godt ind, et job jeg gerne vil have.

Et sted der føles rigtigt i maven

Morfar optimist!

1 kommentarer:

Benny sagde ...

Nå et lærerjob altså?

Send en kommentar