google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Operation Påskestom – Uden Relevans

12. apr. 2006

Operation Påskestom

Ja man skulle jo tro at det var kodeordet for USA´s nært forestående angreb på den nye atommagt Iran (og tillykke med det iøvrigt, lige hvad vi har brug for endnu en slyngelstat med atomvåben).

Men nej det er jo pga Liselotte fra den hellige ko, (der jo er så flabet at have sine egne meninger og ovenikøbet lufte dem), at denne post kommer. For jeg modtog jo min påskegave idag, fra Frk. Sherry og der var masser af guf og flasker med sprut og et ÆGTE påskelam, jeg ville egentlig have taget et billede, men jeg gider ikke. Ifølge frk Sherry var det en større kamp at få afleveret pakken, da hun klemte sin finger, glemte bilnøglen og til overflod min adresse!

Så taknemmeligheden herfra er evig. (Eller ihverfald til der ikk er mere chokolade).

Jeg får helt dårlig samvittighed over min egen påskegave...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror du Sherry kommer i helvede ? Altså på den måde som Liselotte småtruer lidt med, hvis man overskrider beløbsgrænsen, for så tror jeg altså også jeg ryger direkte derned. Det er lissom bare svært at begrænse sig, ikk' ;o)

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror at Sherry er på vej derned på første klasse ja.

Anonym sagde ...

Typisk Sherry hun skal kraftedeme altid overdrive ;p

Anonym sagde ...

Åh! Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig.
Jeg blev helt flov over min gave, da jeg så, hvad andre gav. Hvor er der mange kreative mennesker i Blogland.
Jeg kan bare håbe, at traditionen overlever, så jeg kan få chancen for at gøre det bedre næste år...

Send en kommentar