google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar ser døden i øjnene – Uden Relevans

13. apr. 2006

Morfar ser døden i øjnene

Mjaeh... eller frygten ihverfald...

Jeg har besøgt Momse, og kører i Downtown Rødovre laber rundkørsel...55 kmt venstresving glat vej....*BANG*!!! Morfar og Elvira (min scooter) i bunke midt på vejen.

Jeg ligger der og flyder, mit ben klemt fast under scooteren, kan ikke flytte mig, en mand kommer løbende får slukket motoren og løftet Elvira.

Jeg får samlet mig selv op, bilist spørger om jeg er ok?? Og jo stort set, bortset fra såret stolthed og et blåt mærke på hoften på størrelse med Jylland så er jeg ok. Elvira slap med flere ridser og et bukket spejl. De første ridser er fra den forrige ejers tid :).

Godt at vejen stort set var tom, det er sgu ikk det fedeste at ligge der midt på vejen og flyde under sin scooter.

9 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Stakkels stakkels morfar. Helende tanker sendt afsted. :o)

Uden Relevans sagde ...

TakskaDeha det værste var jeg kørte hjem FRA Mor så der var ikke nogen til at puste!

Stella Dallas sagde ...

Åh, De må altså lære at køre pænt på Elvira!

Uden Relevans sagde ...

Ja, det plejer ikke at være et problem, men måske var det de to kopper kaffe jeg havde drukket?

Det var dog rart at folk kom og hjalp mig, ellers kunne jeg have ligget der endnu :).

Uden Relevans sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Mie sagde ...

Æææhmm, Morfar!! Hvor hurtigt er det nu, man må køre på scooter???

Vist ikke 55 km. i timen, vel - og slet ikke i chikaner (også kaldet rundkørsler!).

Tsk!

Ingen ynk herfra - nope - nada - nix - njet!

Suzy Q sagde ...

Moffe: Din stakkel. Din fartdjævel. Din Biker! :) God bedring.

Lizelotte sagde ...

Stakkels morfar og Elvira... den her blogger synes det er godt, du ikke har taget mere skade - blogland ville da være kedeligere hvis du havde brækket begge arme :-)

Uden Relevans sagde ...

TAk for støtten børnlille :-)

Send en kommentar