google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Haves Drukaften: Søges kompatrioter. – Uden Relevans

24. jan. 2006

Haves Drukaften: Søges kompatrioter.

Her på lørdag skal jeg på massiv druk, vi snakker opvarmning i privat domicil og så videre ind i Tjøwenhavsstrup, der er dog opstået det mindre problem at mine faste drukvenner alle sammen skal til familietamtam, eller skal sidde og se Vild med Dans på video den aften.

Så derfor Bloggere og Bloginder: En lille spontan, "hvem fanden er du"? Druktur.

Skriv trygt til inderned_maniac@hotmail.com på Messenjah for yderligere information.

Min gamle partner in Crime "Q" er også med i konspirationen.

Så fat pennen og skriv :D.

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Argh.. da... Hvorfor lige nu på lørdag?! Ulige uger tak....

Uden Relevans sagde ...

hehehe Jamen jamen.

Og til Herrebloggerne "Q." er en tøs, men tag jer i agt hun er intelligent :D

Anonym sagde ...

Nu kunne jeg jo spørge om en tøs som dig overhovedet har nogen mandlige læsere ;)

Anonym sagde ...

Men den slags ufine bemærkninger, er jeg selvfølgelig hævet over!

Uden Relevans sagde ...

Naturligvis Q (dåmme havhex)

Anonym sagde ...

Hvis ikke det lige var fordi jeg havde planlagt en aften med "Hokus Krokus - de bedste" marathon, og ikke boede i Jylland, var jeg med...

Ulla sagde ...

ARGH!! Skal min fasters fødselsdag. Men måske vi stopper inden kl 3. Der kan vist forhandles... :)

Anonym sagde ...

Øøøøøv...jeg har så af uforklarlige grunde sagt ja til at skulle ud og sove i bivuak i weekenden....hvad har jeg gang i mand???

Anonym sagde ...

mjoeh.. har faktisk en ledig lørdag og et stort behov for at drikke mig dum. Er tåbelige tøsebloggere velkomne? ;-)

Uden Relevans sagde ...

Jo jo Alle er da velkomne, sådan stort set :-) Smid mig en mail eller en MSN-besked så hører du nærmere.

Anonym sagde ...

Argh...det er fandme ærgeligt...lige præcis den dag på hele ugen, hvor jeg lakerer mine tånegle og arbejder på mine tatoveringer. Jeg laver det hele selv og det tager timer inden det tørre...shit os..

Suzy-Hang-Around sagde ...

Er alle velkomne? Ås maj? Lyder meget fristende ... men ved ikke om jeg tør ... tager mig lige sammen til at maile ;-)

Uden Relevans sagde ...

Sussihængrundtom Ja du er velkommen, og hvor bliver den mail af hehe

Leto brug en hårtørrer

ACQ du mailer bare :D

Anonym sagde ...

Er ikke-bloggere også velkomne? Og hvis ja, så hvor?

Lotte (ikkevenindeLotte)

Uden Relevans sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Uden Relevans sagde ...

jeps du er velkommen ikkvenindelotte :D.

Bare kontakt mig.

Send en kommentar