google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar skal være far! – Uden Relevans

8. jun. 2009

Morfar skal være far!

Så for Sattan! råber du og hoster gebisset halvt ud af munden så du er ved at tabe underkoppen med kaffen.

"Jamen Morfar! Jeg anede slet ikke at du gik og koplerede!!" kommer det fra dig imens vaniljekransen fra for lidt siden sætter sig i den gale hals. Du vidste jo bare at det ville gå galt.

Bare tag det roligt, det er ikke noget der aktuelt lige sker her og nu, det er barsens fordi at min allerbedstete ven VUK igår lod bomben sprænge, han skal være daddy!

Så er den sidste bastion falden, jeg kan ligeså godt købe mig en mindre 1½plans villa komplet med ligusterhæk, DF-valgplakat og motoriseret plæneklipper til det græs jeg alligevel aldrig bruger.

På et tidspunkt vil der dukke et kvindemenneske op i den fødedygtige alder, hun vil ringe på min dørklokke (der spiller Horst Welssel Lied) og jeg vil forplante mig i hendes skød lige der i entreen.

Jeg kan mærke tiden snige sig ind på mig fra alle sider, mine venners kærester og koner bulner ud til højre og venstre, alle fester er forlængst begyndt at slutte kl 21, og temaet er altid, "Flasker 28 grader eller bare tislunken?".

Jeg er dømt til faderskabet. Før eller senere...


The Cult - Rain - Watch more Videos at Vodpod.

10 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Damn... hvor blev mit gebis af?!?

Anyway - til lykke.. I guess? Og velkommen i klubben - en eller anden gang.

susling sagde ...

Dæd er ik' så farligt. Man kan faktisk gå hen og blive helt stolt af, at have plantet demokratiske ringe i vandet...og alt det her med græs og parcel...det går også uden...Promise...

Susling

spunky sagde ...

ha ha ha ha hya ha ......

Ibs sagde ...

Så blir det sgu DIG der ødelægger mandeaftenerner! Ha.

kent sagde ...

Nå... Du kan godt se hvad jeg mener???

Du får brug for en god fiskestang kan jeg ligeså godt fortælle dig ;)

pedrsn sagde ...

»Resistance is futile«

AnneMone sagde ...

Jeg tror sgu du er skruk. Morfar ;-)

Anonym sagde ...

Åh, og det varmer dit hjerte, ik'? Der er hård facade for alle pengene, men ét eller anden stede dybt nede kan du bare slet ikke vente på sådan en tutte-nutte størrelse i lyseblå sparkedragt, der siger (M-O-O-R)F-A-A-A-R....

;-)

Uden Relevans sagde ...

I hate you guys so much :o)

Regitze sagde ...

nåmen, morfar. hvis ikke min livmoder allerede havde ydet vores til pensionen, havde jeg da anbefalet mig dig.
watch out for min tvilling.

Send en kommentar