google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar i smertefuldt spektakulært styrt – Uden Relevans

1. jun. 2009

Morfar i smertefuldt spektakulært styrt

I går skulle jeg til det der karneval (og hver gang nogen skriver karneval skal man jo bringe et billede af en 40 årig trunte og hendes hvide bumsede mås mast ned i en g-strengsambadragt) inde i storbyen. http://farm1.static.flickr.com/25/59488601_99ffc2adf8.jpg?v=1131827963 dog skulle jeg liige forbi guldfesten i Parken for at fejre det danske fodboldmesterskab.

I dagens anledning havde man sat øllene ned til 100 kroner for fem, imod normalt 200 kroner for fem. Det satte sit præg på tribunerne der efterhånden som kampen skred frem blev mere og mere våde og til sidst nærmest drev af øl.

På et tidspunkt skulle jeg ud efter flere forsyninger og idet jeg trådte ned på et trappetrin forsvinder min fod under mig, idet der virkede som en evighed hang jeg i luften, ubevægelig som en ninja inden jeg med et højlydt KAFLOMPF landede med ryggen på det øverste trin, heldigvis var jeg lettere intoxikeret så jeg mærkede intet før her til morgen hvor det meste af ryggen er en nydelig blå og lilla kulør.

Idag har jeg så ud over rygsmerter også så voldsomme tømmermænd at jeg ikke kan koncentrere mig om at gå på toilettet og drikke vand samtidig!

Det lugter lidt af en sygedag imorgen gør det ikk?

8 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Ved sgu ikke hvad der lugter af. Men plejer du at gå på toilettet og drikke vand samtidig?

Anonym sagde ...

Griner ...

Tror sgu heller ikke at jeg nogensiden har formået begge dele på én gang ...

Anonym sagde ...

Lyder ikke som om du fik set meget karneval!.. :P

Uden Relevans sagde ...

Lboy: yessir! specielt når jeg har tømmermænd.

BOF: Nemlig!

BB: Nah ikke en eneste sambathong til mig.

Zehn sagde ...

Det kommer sgu da an på hvor tæt på lokummet vasken står. I min gamle lejl. kunne man sidde og hygge på kummen mens man børstede bisser eller bare læne sit tømmermænds plagede hovede på kanten af vasken. Fungerede ganske fremragende...:)

Uden Relevans sagde ...

Har to badeværelser og på det ene er det faktisk muligt at hvile hovedet på håndvasken imens man sidder på toilettet :)

Årets Brandert sagde ...

Hvad hvis man pisser i håndvasken og drikker af toilettet? Er man så stadig lidt for intoxikeret?

kent sagde ...

Tør øjnene, og så ikke så meget jammer med dig.

Send en kommentar