google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); For enden af regnbuen står en spand med tis – Uden Relevans

23. jun. 2009

For enden af regnbuen står en spand med tis

Nu er det studentertid og alle de små håbefulde kids fra de "store" generationer springer ud som studenter, glade og fulde af håb, deres hvide kjoler blafrer i sommerbrisen og løfter op så man kan se en solbrændt balle hist og pist.

Fuglene kvidrer og ungersvendene dem der er for kloge til at gå i gymnasiet bliver ingeniører, og en let sommerbrise fjerner hørmen af nørdsved.

Hvad har alle disse dejlige mennesker så til fælles? Ud over sommerbriser og masser af håb?

Jo ser du! De skal forsørge dig og mig her om en 30-50 år når vi bliver gamle, det er dem der betaler gildet for os andre når vi pludselig sidder på 16 kvadratmeter med et standerur og en kanariefugl vi tror hedder Bent.

Bare vent! En dag vil du gå på loppemarked og så vil du indkøbe dig, mere eller mindre ubevidst, et standerur du kan tage med dig i plejeboligen.

Så når du ser de dejlige nyuddannede mennesker så send en kærlig tanke til de store årgange der sikrer at også DIN mås bliver vasket ren for bæ til den tid.

9 kommentarer:

Peter sagde ...

"...og en kanariefugl vi tror hedder Bent."
Som du kan sige det :-D

wildskud sagde ...

Bent er altså en pilskade. Mej jeg tilslutter mig hvert et ord, og forhøjer med en opfordring til samtidig at stemme på et parti, der agter at gøre mere, end at love at sørge for ordentlige lønninger til førnævnte "måsvaskere".

spunky sagde ...

Jeg skal fandme aldrig have et standerur .... de er vildt voldlige og får det værste op i folk. Jeg blev en gang overfaldet af et standerur hos min farmor, og barefter var det min farmor der nærmest overfaldt mig .... det var ret traumatisk og der gik rimelig lang tid før jeg så min farmor igen...standeruret så jeg heldivis ikke igen, det var vidst et af den med bornholmsk dialekt (en fandens hårdtslående karl).

men den der med kanariefuglen, den er jeg helt på!

i øvrigt fed udgave af musikvideoen
"lego live" ha ha ha :-D

er det ikke en "Fender Telecaster" der bliver spillet på?

wildskud sagde ...

Telecaster ? ! ! !

BLASFEMI ! ! !

Guitar-inkvissitionen er på vej kammerat.

Begå aldrig den fadæse igen.......

Billedernes utydelighed skal dog komme dig til gode unge mand.

Nu sætter du dig til dit tastatur, og så skriver du: "Les Paul" 600.000 gange, og lad så dét være dig en lærestreg.

pppffftttt ! ! ! telecaster....

Uden Relevans sagde ...

PTR: yeah

KNT: Ja stor respekt til alle måsvaskerere! enhedslisten FTW!§!!

SDVFTR:

Telecaster smelecaster det eneste formildende ved den guitar er at The Boss har spillet på sårn en.

spunky sagde ...

Yaaaaaaaaaa ..... jeg har været årsag til at ordet "blasfemi" blev kastet i grams.... nu er jeg sgu lidt stolt!

"Guitar-inkvissitionen" he he he he ....

nå men for at please det Wilde skud en kende, så skriver jeg lige "Les Paul" "Les Paul" "Les Paul" "Les Paul" "Les Paul" "Les Paul" X 100.000

;-)

Uden Relevans sagde ...

Ja ok men det skal være med dobbelte humbuckerpickupper for ellers gælds det ikk.

Junior sagde ...

Jeg troede, den hed Arne?!

Uden Relevans sagde ...

Nope det hedder min stol :)

Send en kommentar