google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar om at eksperimentere og babyer – Uden Relevans

27. apr. 2009

Morfar om at eksperimentere og babyer

Jeg læste lige inde på inderneddet at piger får bryster som otteårige nu, så jeg har straks investeret en formue i sloggi og bomuldspinderier, hvis trenden fortsætter skal babyer snart også have BHer, fordi de bliver født med bryster.

Apropos babyer, da jeg var i den lokale Mærskejede diskountforretning for at indhente en ordentlig satan af et vildt vildsvin, som jeg rådvildt har smidt i fryseren fordi jeg ikke aner hvordan man tilbereder sårn en vildsvinekølle, blev jeg fanget af en annonce på deres opslagstavle.

"Babymassage" stod der...Kæft hvor åndssvagt tænkte jeg, altså hvor meget erfaring har en baby i at massere? Kan sådan et lille kræ lægge kræfterne i når mine massive skuldre skal æltes igennem? Total dødssejler siger jeg jer!

Inden du klager over at der ikke står en skid om at eksperimentere (og du troede garanteret at det handlede om at tisse på folk, skam dig din gris!) så vil jeg lige påpege at det er med vildsvinekøllen der skal eksperimenteres.

11 kommentarer:

Rikke sagde ...

Du har købt sloggi og bomuldsspinderier, fordi piger på otte får bryster...

Hmmm... hvad er det, jeg ikke forstår?

Uden Relevans sagde ...

Så vil der være større behov for BHer og da otteårige ikke går med lingerie af silke, må det jo være bomuldsbher de går med.

Benny sagde ...

Babymassage! Moffe dog!
Bortset fra det så pas lige på med de der svin...jeg tænker at det næste bliver vildsvineinfluenze - og det bli'r ikke nemt at styre!
Uha-da-da!

Malou Klidmoster sagde ...

http://www.madgal.dk/recipes/recipe.asp?id=506

Uden Relevans sagde ...

Portvin?? :)

Malou Klidmoster sagde ...

Morfar = portvin :-D

Brownie sagde ...

Mageløst indlæg Mouf.. :D :D

Dødssejleren er sq nok kommet for at blive.. kæft de sover længe bagefter.. ;)

Kølle = Weber'n...??!

Uden Relevans sagde ...

Haha da jeg sidst drak portvin fortyndede vi den med cola.

Småkage: Weberen i lejlighed?? :o)Har hørt at man dør af den slags.

Småkagen sagde ...

Nej, men du kender jo nogen med have... *fløøøøøøøjt*.. :D

Uden Relevans sagde ...

Yeah vi må holde en grilfest!

Brownie sagde ...

Præciiiiiis... :)

Send en kommentar