google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Did you just call me a bastard (Neil)? – Uden Relevans

24. sep. 2008

Did you just call me a bastard (Neil)?

Ak ja her griber jeg tillidsfuldt og optimistisk min håndsvingstelefon og drejer nummeret på den lokale møbelpusher da det er kommet mig for øre at der kommer en jubilæumsfodskammel til den dersens æggestol jeg har til at stå og flyde i et hjørne af min enorme stue.

"Hey der hvad skal i have for den dersens skammel?" spørger jeg tillidsfuldt og glad da jeg ved at den normale skammel handles lige omkring de ni-ti tusinde.

"Ekspedienten svarer glad og frejdigt, 25.150 kroner plus fragt!".

Jeg svarer "Did you just call me a bastard ?!"

Så blev der tavst i den anden ende...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

hæææyyyy Muffe.....
Send mig tegninger og beskrivelse af farver og materialer, så skal jeg smække en sammen til dig formedels 10 kilo.
And don't you call me anything ;)

Anonym sagde ...

Ja ja jeg kan da også forme fine ting i papmaché . . Så du sir bare til. . Den skal jo alivæl bare stå over i hjørne og gemme sig. . Dér! . . .

Anonym sagde ...

Er det ikke det der kaldes godt købmandskab???

- Nu har de jo set hvor mange købere der var til stolen.

Herregud, i den sammenhæng så er 25 da heller ikke noget at snakke om?

Og SÅ har man da også et fint ensemble at sælge, den dag man står og skal betale sit nye hus kontant ;o)

Anonym sagde ...

Hehe. Beviset på, at nogen bliver rige af andre dumhed ;)

Anonym sagde ...

Hvaaaaa.... Pedrsn..... Tror du jeg har tænkt mig at bygge den af våde aviser??
Næ du... jeg bruger skam Kvalli-vare du ;)

Anonym sagde ...

Heey kent. Næh. . Det var da mig der sku lege med våde aviser. . og tapetklister. . Så meget mere kreativt, end træ og alt sådan nowet. . .

Anonym sagde ...

hmmmmm.... læder....

Send en kommentar