google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvem vinder ? – Uden Relevans

25. okt. 2007

Hvem vinder ?

Idag da jeg bevægede mig mod arbejdspladsen i mit storforurenende automobil og JA jeg ville købe en Hybrid bil hvis i fjernede afgifterne på dem (skældsord)regering, så jeg valgplakater fra et at de mange latterlige partier der stiller op.

På plakaten en ungt udseende mandsperson og så partisloganet og bogstavet tror det var et S. Der er det jeg tænker ved mig selv. Hvad tror han selv? At vi ligepludselig får lyst til at stemme på nummer 14 på listen bare fordi han har været ude at hænge sit kontrafej op overalt?

Jeg gik lige og overvejede at stemme på Fremskridtspartiet da jeg så den her VS plakat (parti fra før du blev født) og DET overbeviste mig!

Eller noget...

En ting er sikkert jeg stemmer ikke på nogen fra den siddende (skældsord)regering, DF eller Ny Arrogance (En dag vil i se at det er et luftkastel uden indhold).

Hell I dont know... kan man stemme på Aqua?

6 kommentarer:

Tris G sagde ...

Du kan jo prøve. :D

Uden Relevans sagde ...

Stemmer på Johnny Rotten så

Steen AA sagde ...

Må jeg foreslå denne yndige kandidat?

Anonym sagde ...

Yndige? Det er vist en sandhed med såkaldt modifikationer.

Uden Relevans sagde ...

Tove Fergo??

Maria sagde ...

Min datter vil sikkert bifalde, at du stemmer på Aquamarine...havfruen fra den traumatiske film, jeg har været oplæser på i dag...jf. undertegnedes blogindlæg...såååk...

Send en kommentar