google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Censur paa Anders Fjoghs Internetweblog!?! – Uden Relevans

24. okt. 2007

Censur paa Anders Fjoghs Internetweblog!?!

Jeg var inde idag og kommentere på Statsmedisterens internetweblog.

Blandt andet skrev jeg at jeg synes det var lidt ringe af ham at han ikke kommenterer sine kommentarer når nu han har en internetweblog - Altså vi andre kaster os over kommentarfeltet nærmest før folk har trykket "send" for at kommentere.

Men Anders synes åbenbart ikke at det var noget han ville have stående på sin internetweblog, så han slettede min kommentar.

Jeg er egentlig lidt skuffet over Anders og det er jo nok også derfor at han har udskrevet valg.

Altså man kan godt forledes til at tro at andre har overtaget Anders internetweblog og sidder og redigerer og sletter for ham, det ville jo gøre den en hel del mere utroværdig ville det ikke?

6 kommentarer:

Benny sagde ...

Hvad havde du forventet din gamle rødgardist?

Suzy Q sagde ...

ahhrrr morfar.... du er så romantisk anlagt...
Og fjernsyn er OGSÅ snyd.
Og julemanden findes heller ikke.
Og nej, frostposer er ikke noget kvinder er født med. Alle kan købe dem i Netto.

Uden Relevans sagde ...

Benny: At det ikke var en politisk spindoktorabe der trak i trådene og så ovenikøbet med censur.

Suzy: Du ødelægger da også alt :o)

Anonym sagde ...

Nej forkert... Annemette forvirrer ham, og hans spindoktor siger det er "street"

Anonym sagde ...

Det var ligesom dengang jeg modargumenterede de venstreradikale voldspsykopater på deres "ungdomshus-hjemmeside" ... jeg blev også slettet derfra. De skulle helst ikke have indlæg i deres forum, som modbeviste deres propaganda...

Uden Relevans sagde ...

Graves: Det er ikke HELT det samme, de autonome er ikke underlagt de samme "regler" for offentlig debat som Ministeren.

Send en kommentar