google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jordbær i tagrende, dyrk dine jordbær i tagrenden – Uden Relevans

29. mar. 2015

Jordbær i tagrende, dyrk dine jordbær i tagrenden

Jordbær i tagrende badabum badabing. 


Så fik jeg endelig tid til at gå i havecentret for at fouragere, de for jordbær i tagrende projektet fornødne jordbærplanter. 110 kroner for seks planter, jeg smerter stadig bagi som dengang Rikke og jeg ....eh...

Jordbærplanter, den samme sort - der er velegnet til at dyrke i tagrende kan også købe i Albrecht Discount eller Aldi som det hedder. Der koster de samme seks planter 25 kroner.

Doh doh doh!

Jordbær i tagrende the basics.

Trin 1: Tag tagrenden ned fra rebene, som du jo husker herfra indlægget  Jordbær i tagrende monterede vi tagrenden sidst, nu skal den ned igen og der skal jord i.

Trin 2: Fordel planterne rigeligt, der skal være plads til at jordbærplanterne kan brede sig, så de får lys nok.

Trin 3: Hæng jordbærplanterne i tagrenden op igen. INDEN du vander for ellers bliver den alt for tung.

Trin 4: Vand rigeligt og pas på hovedet.


Trin 5: Vand dine jordbær i tagrenden. Husk at du aldrig må gøde jordbær før til efteråret, gør du det alligevel får du masser af blade og kun få jordbær.

Trin 6: Husk at vande for oppe i taget er der varmt i drivhuset.

Det var jordbær i tagrende den simple måde at dyrke jordbær i drivhuset på.

Smid endelig hyldest og kommentarer ja og har du nogle spørgsmål?

5 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Nu hvor jeg er flyttet i lejlighed og derfor ikke længere selv kan blogge om det skønne driverliv i haven er det godt at nogle tager over. ;-) Husk at bringe opskriften på jordbærgrød når du har bær til det ;-)

Uden Relevans sagde ...

Jeg håber at der kommer bær nok! Tak for støtten :)

Anonym sagde ...

Ha..ha..Efter alle disse år. Morfar, som haveblogger. Hilsen 526

Anonym sagde ...

526 ja, vi kommer jo alle videre, det næste bliver madblog!

Dortesjs sagde ...

super ide det vil jeg prøve til næste forår i min nytte have
http://fastersurtehave.blogspot.dk/

Send en kommentar