4. feb. 2015

Danmarks bedste solceller Solcelleanlæg der giver overskud

Solceller med tilskud slå til nu!

Ak ja, man skulle jo næsten tro at jeg lever af at lave den slags tekster....eller vent. Det gør jeg jo.

Jeg har lige fået opgørelse fra Energinet.dk og hurra! der er 93 øre i overskudsproduktion på mit 3KW solcelleanlæg. Jeg ville gerne have haft 6 kw men der er ikke plads på taget til så mange solceller.

Jeg kan ikke få tilskud til nye solceller, da jeg allerede har solceller så tak for ingenting Hr energimedister. Nu får jeg 60 øre per kilowatt solgt fra mine solceller. Jeg kunne få 120 øre på den nye ordning.

Oh well det hjælper vel vores ven miljøet?

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Øv altså når du har fået sat dem op.
Min mor var heldig for et par år siden at få solcelleanlæg med virksomhedsordningen, så de kan fratrækkes og hvor hun gemmer det el hun sælger og køber tilbage, eller får tilbage. Hun er næsten selvforsynende på gården.
Du skal holde øje med om der kommer en ordning på vindmøller, der kan fås en lille vindmølle til mellem 30-60.000 kr. og hvis den er en god fidus, så undersøg den mulighed :-)
Faktisk er det frækt at man får huller i sit tag for at sætte solceller op, for at hjælpe Danmark med at få grøn energi, for så at blive kanøflet og ikke belønnet.

Hilsner og en god dag.
Maria

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

Send en kommentar