google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Et liv, så forunderligt så foranderligt – Uden Relevans

10. dec. 2013

Et liv, så forunderligt så foranderligt

Så sent som i går aftes sad jeg foran min multimediecomputer for at undersøge priser på en rejse til sydens sol. Fornuften i mig mente jo nok at lavenergiruder i længden var en bedre investering.

I dag åbner jeg så papirposten og den lokale kommune mener at jeg skylder dem en masse masse penge bare fordi jeg har tilladet mig at købe et hus i kommunen.

Det må være de der Nigeriabreve ikk?

Grundskyld hva er det.

Nå Bali eller Florida...?

2 kommentarer:

Gowings sagde ...

Det er kedeligt, jeg ved det, men kommunen har nok fat i den lange ende...

Henny Stewart sagde ...

Du er stødt ind i den kendte "du er ikke ansvarlig nok til voksenting som fx at være husejer". Men, tag det fra en der kender syndromet: Fake it till you make it! Og nej, det er ikke Nigeriabreve. Vær du bare glad, hvis Bodil lod dit tag sidde. Eller tog det hele og ikke kun en tredjedel, som hun gjorde her. Den dumme kælling!

Send en kommentar