21. mar. 2013

Redcoon og dårlig service

En mands barbermaskine er det ene punkt, hvor han aldrig går ned på udstyr. Faktisk bør man aldrig gå ned på udstyr med mindre ens udstyr er en sugekopdildo, der er beregnet til den slags.

Anyway. Da jeg skulle købe en ny barbermaskine valgte jeg efter grundig research den bedste på markedet, en Braun 790 CC til et par tusinde kroner. Tyskere de kan lave kram, den slags går aldrig i stykker, indtil det går i stykker, hvilket min gjorde den anden dag.

En bøjle, der holder klingerne var knækket af, der er godt nok to bøjler, men hvis den anden også knækker vil det jo være katastrofalt. Jeg monterer den knækkede bøjle på et stykke papir får et RMAnummer og sender apparatet af sted til CJ Hvidevareservice i Aalborg.

Begge dele kommer tilbage med en besked, hvor der står "apparat testet ingen fejl fundet".

Jeg var ...... målløs!

De kan jo SE at bøjlen er knækket, både på den medsendte bøjle og på apparatet. De har INTET lavet, INTET!

så jeg har fået et nyt RMAnummer og skal igen undvære min shaver i to-tre uger.
 
 Nu har de så lige ringet og sagt at den slags ikke er garanti, det skal jeg selv dække ved at købe et nyt shaverhoved.

Det er sjældent at jeg går op i det røde felt, men i dag knækkede filmen.

Tak for lård Redcoon og Cj Hvidevareservice.

Næste gang køber jeg mit apparat i en ordentlig biks.

3 kommentarer:

wildskud sagde ...

Jeg købte sådan en smart Phillips-model sidste år. Den er ikke gået i stykker. Til gengæld føler jeg at JEG er gået i stykker hver gang jeg bruger den, hvilket jeg så ikke gør. 1195,00spir lige ud a' vinduet.
Her er en butik der altid leverer en god service og sæger kram der ikke går i stykker og virker hver gang, hvis man passer på det
http://www.thegoodstuffshop.dk/group.asp?group=3876

Gowings sagde ...

Dét - og så en Philips. Hvis du vil være sikker...

Anonym sagde ...

Sig lige til, når du finder en ordentlig biks, med anstændig kundeservice. Mistænker det slet ikke findes.

Send en kommentar