17. feb. 2013

Brev fra Angelina Jolie

Jeg er så skideheldig mand!

I går fik jeg et elektronisk brev fra den amerikanske dame Angeline Jolie. Ud over at hun har fem unger at passe, og salte tårer at græde over en filmkarriere der aldrig blev, hvad den kunne være blevet, ja så har hun taget lidt tid ud af sit stramme program for at fortælle mig om vægttab.

Egentlig utroligt at hun også har sin egen side inde på internettet, hvor jeg kan købe slankepiller ligesom hende.

Utroligt god service.

Tak Angelina!

3 kommentarer:

wildskud sagde ...

Mest imponerende er dog alligevel, at hun har formået at se et behov, og samtidig iler de andre i forkøbet med at imødekomme dit deraf følgende behov. Ikkun på overfladen er hun smuk .

Uden Relevans sagde ...

Det er meget imponerende hvor empatisk hun er!

wildskud sagde ...

Just min pointe...

Send en kommentar