28. jan. 2013

Uden Relevans, nu med navn.

Som dig, ja dig!,  der følger mig på Twitter ved, poster jeg der under mit rigtige navn nu. Syv år er gået siden jeg startede denne blog anonymt.

Da jeg modtog dødstrusler var jeg glad for at være anonym. Det har givet mig en frihed og måske medført mere ærlighed og åbenhed. Måske endda for meget ærlighed?

Vi lever som før skrevet i en globaliseret verden, hvilket betyder at de store firmaer slår deres ting sammen, så det var et spørgsmål om tid, før jeg kom til at træde "forkert" og skrive noget et sted, der gjorde at jeg kunne spores.

Alt det har jeg nu taget i opløbet, gassen er gået af "den store afsløring".

Jeg fortsætter med at skrive, mest for hyggens skyld og for min egen.

Tak fordi du læser med.

4 kommentarer:

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Det næste bliver vel at du indrømmer dit doping-brug? :-)

Uden Relevans sagde ...

Hehehe nice one Uffe. "Jeg er aldrig blevet taget i at være dopet". Skal vi snart på tur igen?

Anonym sagde ...

Hej der, jeg har overvejet at starte en blog selv, men grundet dens indhold er det nok bedst hvis jeg forbliver anonym.
Jeg ville bliver edderglad hvis du ku gi mig nogle pointers til hvordan man holder sig anonym ligesom du har gjort?

Smid mig en mail på Benpok82@hotmail.com
tak :)

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Well, Mr. Anonymous - man sku' fand'me tro jeg var synsk! :-)

Send en kommentar