17. jan. 2013

Six degrees of Hold nu kæft

Det er altid spas, når man er til en form for komsammen og en af dem der er med finder ud af at NU skal vi da være venner inde på internettet på Facebook.

Man accepterer venneanmodningen og går derefter straks i gang med at snage billeder og begivenheder i ens nye vens liv.

Ind i mellem hænder det at man genkender en person i sin nye vens vennekreds. Det skete for mig den anden dag. Næste gang jeg så min nye ven, spurgte jeg så. "nåeh du kender Grisella?" ehm sagde han. "Egentlig ikke, jeg kom til at bestige hende en gang og siden har hun hængt på i min venneliste".

Jup! sagde jeg, "samme her samme her."

Det er DERFOR nogle af dine facebookvenner har 879 venner.

Just saying.

4 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Lol! Smart hvis man skal finde knald/kæreste via facebook. Enten går man efter en erfaren med mange venner. Eller ham med få venner men med de store hænder ;)

Uden Relevans sagde ...

Jeg har store hænder og mange venner :) Det ene udelukker vel ikke det andet?

Onkel Anne sagde ...

Det er selvfølgelig sandt! Men forsuttede bolsjer er bare ikke helt det samme som små knitrende knaldperler pakket ind i glimmerpapir. Heldigvis har min facebook kæreste kun halvt så mange venner som jeg ;)

Uden Relevans sagde ...

Hehe Jeg tror heller ikke man helt kan trække parallellen altid :)

Send en kommentar