25. jan. 2013

Noget om globalisering og sårn

Jeg modtog for nyligt et elektronisk brev fra en butik. De skrev til mig for at tilbyde 10% rabat, hvis jeg købte noget.

Det ligger sårn at jeg faktisk er ved at løbe tør for den vare de falbyder, nemlig kontaktlinser.

så jeg smed noget i kurven, fratrak rabatten og.

Så googlede jeg og fem minutter senere havde jeg købt de samme linser i England, 74 kroner billigere end i Danmark.

Det samme kan man gøre med mange andre varer fragten er ikke så dyr igen fra England og der er meget at spare, hvis man kan vente et par dage mere.

Lensplanet hed stedet.

Har du nogle specifikke varer, du køber, der er meget billigere i udlandet?

3 kommentarer:

Carina sagde ...

ja, men det er måske ikke så relevant for dig personligt. Jeg køber lingeri i england, størrer udvalg og meget billigere: bravissimo.com (der er mænd som kigger med uden at købe noget)

Uden Relevans sagde ...

Det er svært at få en BH i 105 A så det har du ret i Carina :)

Steffen sagde ...

Jeg bruger ebay.de, amazon.co.uk / amazon.de til
- Elektronik
- Bøger
- Cykeldele

Seneste køb på ebay.de var to iPhone opladere til 12 EUR incl porto.

Send en kommentar