5. dec. 2012

Sådan bliver du rocker

Brian Sandberg en rocker. Ak ja rocker. Ordet summer af sommer og romantik.

Op på Vespaen med sin forlovede og så ud i skoven for at spise de medbragte klemmer. (gammelt ord for klapsammenmadder).
Man mødtes foran Dyrehavsbakken og hørte rock n roll musik, som man rockede til.

Jeg læser at den motorcykelinteresserede ca 40 årige mand Brian Sandberg nu har skiftet motorcykelklub. Han er gået fra Helles Angels (mon de er socialdemokrater?) Til Bandidos.

I Bandidos er de glade for Brian. Han må virkelig være ferm med en skruenøgle, skulle man tro.

Personligt kan jeg godt lide scootere, så når jeg får købt mig en ny scooter til foråret, så tager jeg ud til Bandidos og melder mig ind. Det bliver fedt at gå i klub og måske lære noget om motorcykler.

Det er nemlig sådan man bliver rocker, man møder op, ringer på med sin knallert under armen og bom så er man medlem.

Piece of cake.



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

rockersvin skal bare dø.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Hehe... Man skal vel også betale et girokort?

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror altså ikke at man betaler for at gå i klubben. Men ok hvordan skulle man ellers få råd til klubhus og sårn?

Anonym sagde ...

You have a point there

tommy sagde ...

dig der siger rocker svin skal dø

du skulle satme have en på hovedet de er sku lige som dig med andre interesser

Send en kommentar