18. dec. 2012

kameltå og amagergevir

Jeg kan nu snart lægge mig i graven med ro i sindet.

Desværre ikke fordi mit elskede Liverpool endelig vandt fodboldmesterkabet, men på grund af min anden livslange mission.

Ordet kameltå er nu officielt anerkendt.

Så tænker jeg. Der kan IKKE være langt til ordet amagergevir også kommer i ordbogen.

Et amagergevir, er en tatovering hen over lænden. Fænomenet kendes også under navnet Amagernummerplade.

Ser i det er ikke kun dumme bimbos der får dem, hvilket Faster Fis er et levende bevis på. En skønne dag får vi måske den kære Faster Fis´amagergevir at se?

2 kommentarer:

Alphafeen sagde ...

Du siger bare til hvis du skal have en detaljeret beskrivelse af hende da var ved at få kvast sin hånd da Pilles blev lavet ;)

Uden Relevans sagde ...

Jamen det vil jeg da gerne! Jeg kan forestille mig at Pille er ret stærk :o)

Send en kommentar