28. nov. 2012

Norwegian you bastards.

Norwegian er et lavprisflyselskab.

Nogen ville kalde det discount...heriblandt kan jeg tælles.

Jeg har engang meldt mig ind i deres Cash Reward club, og har modtaget hele syv point for en tur til Zagreb i Jugoslavien (eller deromkring).

For nylig var jeg så i Budapest med Norwegian, jeg havde tastet mit reward nummer ind da jeg bestilte hos Travellink, men Norwegian valgte at flytte flyene.

Resultatet blev at jeg ingen point fik.

Ved at skrive til den eneste mailadresse jeg kunne opstøve Post@norwegian.no fik jeg et mere eller mindre (nok mere) flabet svar, at jeg nok havde glemt at taste mit nummer.

Jeg insisterede på at det ikke var tilfældet. Som svar fik jeg at vide, at de ikke efterregistrerer point.

Så eh tak for lort Norwegian.

Fremover giver jeg gerne en hund mere for at flyve med SAS.


2 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Ved så ikke lige om din "hund" er nok til at redde SAS...

Uden Relevans sagde ...

Mjoeh for Norwegian sætter priserne op på flyrejser i 2013 har jeg læst. min næste ferie ER bestilt og det bliver med SAS.

Send en kommentar