12. sep. 2012

Years of struggle against the stupidity and lies.

Som et par af jer har set, slettede jeg min Facebookprofil for to uger siden. Det jeg skulle have gjort, var naturligvis at oprette en "Fanpage". Men jeg bryder mig ikke rigtigt om konceptet med at være fan.

Desuden ville det også være lidt pinligt, hvis ingen gad at være "Fan" af min side og bloggen.

På den anden side, er det jo ikke for at få "fans" at jeg skriver, jeg er glad for at folk læser med og kommenterer, men det er mest for min egen skyld, at jeg skriver.

Det sker at jeg finder et par gamle indlæg frem, og sidder og griner lidt over dem.

I sidste mande mode indlæg fik vi konstateret at spraymalede guldtræsko er fodtøjET til den moderne mand i dag.

Hvad skal jeg nu kaste mig over?

0 kommentarer:

Send en kommentar