23. sep. 2012

Om surdej og ensomhed

Claus Meyer har en, min ven "Vandrer med badebold under trøjen" har en.

Der er tale om surdejen, det hotteste fænomen siden yoyoen og pongbats.

Faktisk tror jeg at det er et krav at man har en surdej, for at kunne flytte  ind på Østerbro.

Jeg siger ikke at min veninde er skruk, det eneste jeg siger er at hendes surdej nu har fået et navn.

"Jeg skal hjem og made Luffe" sagde hun den anden dag. Luffe? Spurgte jeg.

"Ja min surdej hedder Luffe"...

 Man skulle nok have været der :)



3 kommentarer:

Gowings sagde ...

Vi har en surdej, men den har ikke noget navn. Den laver, sammen med fru Gowings, verdens bedste rugbrød.

LS sagde ...

Jeg synes, at hvis man selv fremstiller sit brød (og pasta) så har man way for meget fritid.
Dejligt dog at du blogger morsomt. We like.

Lizelotte sagde ...

Hovhov! Min surdej hedder "Sure Kurt" og jeg småsludrer hyggeligt med den, når den bliver fodret.

Og det er dælansprøjteme mange år siden jeg har været skruk, kan jeg hilse og sige :)

Send en kommentar