29. sep. 2012

Dagens gode råd

Er jeg den eneste, der får et chok, når jeg kommer til at føre musen henover en bannerreklame der begynder at råbe af mig inde på internettet?

Nej det tænkte jeg nok.

Specielt Unibet er irriterende, er man bare en smule fodboldinteresseret, så er man pumpet op med adrenalin af choks, når man kommer til at strejfe et råbebanner.

Men frygt ikke, reklamens magt er forbi når du bruger Firefox browser, med addonet Adblock Plus. Det er et lille program du tilføjer Firefox, vupti er du fri for reklamer og choks.

Der findes også en blocker til Facebooks API, så du ikke automatisk pludselig "synes godt om" en artikel du har læst. Desuden blokerer den tracking cookies, Facebook bruger i sin marketing for at sende DIG de mest målrettede reklamer.

Fik jeg nævnt at Adblock Plus også blokerer reklamer på Facebook?


Muahahaha

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak! Virker det kun med Firefox?

Uden Relevans sagde ...

Kun i Firefox desværre.

Send en kommentar