3. aug. 2012

Store tanker og nogle, der ikke er så store.

Som i har kunnet se på de forkert formatterede billeder, har jeg haft autopostet imens jeg var på ferie. Denne gang var jeg på krydstogt i middelhavet, det kan anbefales på det kraftigste.

Her burde jeg vel poste en masse selvfede billeder og skrive om de unikke ting jeg foretog mig, så i alle kan se hvilket velsignet og perfekt liv jeg lever. *host*.

Har tænkt lidt over Pinterest og Instagram, hvad skal vi egentlig med det? Dele billeder af interessante ting kvækker du? God ide, men hvorfor deler folk så billeder af deres mad? Er det topmålet af social konstruktion og "Se mig!"-kultur?

Eller er jeg en gammel kyniker? En ægte mandeblogger med testosteronen fossende gennem fingrene?

Åh forresten, jeg har lige spist en mad med leverpostej, ville i have haft et billede?

5 kommentarer:

Cecilie L. sagde ...

Det kan godt være det virker lidt overfladisk med den slags, men jeg synes jeg kommer i godt humør af at se flotte billeder - også af mad. Det er ret inspirerende. Men du kan jo bare lade være med at kigge på instagram - det er jo op til den enkelte, hvad man vil bruge sin tid på.

Uden Relevans sagde ...

Det kan du have ret i. Mad kan også være pænt. Måske har jeg bare en småkynisk dag i dag.

SourPuss sagde ...

Jeg vil give en arm for at se den leverpostejmad! Tilmed tilbede dig og udnævne dig til konge :)

Michael sagde ...

Det er vel ud fra devisen: JPEG or it didn't happen!!

Uden Relevans sagde ...

Sourpuss, stik mig din mail, så kan vi bytte billeder ;)

Michael. Ahhh derfor!

Send en kommentar