21. aug. 2012

Mode! Det er det de unge vil have.

Jeg lukker snart bloggen og genstarter under nyt navn og pseudonym.

Fremtiden, pengene og læserne er i det der mode.

Så i min nye inkarnation vil jeg være en ung 26 årig singlemor (lyder bedre end enlig mor). Der blogger om mit indholdsrige liv, på et af de Københavnske reklamebureauer/dameblade. Jeg ved ikke lige hvilken option det bliver.

Jeg fortæller små anekdoter om mit ene perlespeltbarn, der veltrives i ufattelig grad. Ind i mellem skriver jeg om det tøj jeg (ikke) køber, samt giver ting væk. Ting som firmaer vil stå i kø for at give mig for at få lidt omtale.

Bloggen vil fyldes af fotos af mit nye jeg, samt afkommet. (mon ikke der er nogen derude, hvis billeder kan googles frem?).

Så glæd jer!

Rigdom og anerkendelse her kommer jeg.

0 kommentarer:

Send en kommentar