23. aug. 2012

Mænds mode. Eller mangel på samme.

Det er med tristesse og bekymring jeg kan konstatere at racen "mand" ikke følger de mest basale moderåd.

Der skal så lidt til at se elegant ud, endda uden at det behøver at koste en formue.

Det er mit kald at rette op på de uhyrligheder, jeg ser rundt omkring. Omvandrende katastrofer som tennissokker i badesandaler, badebukser ved aftensbordet osv osv.

Det er med stor fordel man kan læse Emma Gads bog Takt og Tone. Ja den er ancient, men principperne holder endnu. (Få så de albuer NED fra det bord, blev der sagt).

Her de næste dage vil jeg komme med nogle få pointers til de mænd, der gerne vil følge moden. Eller de mænd, der har indset at de måske er i farezonen for at være i kategorien påklædt, men ikke ordentligt klædt på.

Det bliver et bonanza og et inferno af gode modetips. Jeg lover.

5 kommentarer:

Michael sagde ...

Vil du ikke være min personlige shopper? Så kan vi tage ind til strøget og handle i Deres sammen.

Uden Relevans sagde ...

så skal vi i Tivoli og score svenske piger ligesom sidst!

Gowings sagde ...

Sokker i sandalerne. Men jeg er så gammel nu, at jeg er ligeglad (det er fru Gowings også - altså ligeglad). Glæd dig.

Milos Vendettas sagde ...

U R A WOMAN, BOY!
Priorities!

Uden Relevans sagde ...

Gode gamle MV :)

Send en kommentar