28. aug. 2012

Mandemode eller mangel på samme

Egentlig meget sjovt at jeg skal til at skrive om mode, hvordan man skal sørge for at bælte og sko passer sammen, og så videre.

Hvorefter Cumings & Gowings fortæller at det er flock all ligegyldigt. Hvilket egentlig er sandt.

Køb dig en sort paraply i HMs Flagship store for en ti euro seddel. Ikke en kæft kan se om du har en Burberry Prorsum collection umbrella til 7.100 kroner.

Efter sådan at være blevet skudt ned, ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg så skal skrive om.

Nogen ideer?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den gode opførsel går jo aldrig af mode. Det vil jeg gerne læse mere om.

Lise

Gowings sagde ...

Hov, hov unge mand, (siger jeg og læner mig frem imens jeg kigger på dig henover brilerne, igennem mine grå buskede øjenbryn). Emma Gads 'Takt og Tone' fejler ikke noget og kunne godt trænge til en genoplivning. Derudover gik min bemærkning på at alting har sin tid. Du kommer ikke til at se Cummings og Gowings med brune sko efter kl. 18, ej heller smoking på til bryllup kl. 13 - og slet ikke brun livrem og sorte sko til jakkesæt, ALDRIG! Så kom nu bare igang.

Gowings sagde ...

'Brillerne', ikk'...

Send en kommentar