10. aug. 2012

En saga om store patter

På min nylige ferie rendte jeg ind i et fruentimmer ved navn Allison, fra Miami Florida. Desværre rendte jeg også ind i hendes tante og mor.

Anyway Allison havde fået krydstogtet i gave til sin 17års fødselsdag, 13 dage i Europa i en suite, soncierge class, ikke dårligt. Sidste år havde Allison fået bryster. Størrelse Dobbelt D eller deromkring, men altså virkeligt store bryster.

Allison høj og slank og med langt gyldent hår ned af ryggen, var ikke helt upopulær blandt de unge drenge på skibet, så moster og tante måtte bruge en del tid på at holde de små hanner væk fra Allison.

"She ain´t gonna touch no man, while I´m around here, and they ain´t gonna touch her before shes 21!" sagde Tanten.

Hvilket egentlig er sjovt set ud fra at man giver en 16 årig skinny blondine hyperstore silikonekasser, hvorefter hun må vente FEM år med at svinge dem i ansigtet på en eller flere heldige ungersvende.

Er det kun mig der lugter lidt dobbeltmoral her?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du vil se dobbeltmoral, så kan du besøge Fisketorvet

Uden Relevans sagde ...

Du taler kameltåer og hijab?

imangelafbedre sagde ...

Nu har kvinder jo ikke bryster, for at mænd kan kigge på dem.

Men ja. Det er underligt.

Anonym sagde ...

Ja, netop kombinationen af tildækket hår og slutty påklædning. Jeg forstår det ikke. Det er inkonsekvent og ulogisk. Det er irrationelt.

Uden Relevans sagde ...

Man kan vel sige om det meste religion at det er inkonsekvent og ulogisk.

Send en kommentar